BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 15 Mei 2013

Cekik Nasi Royale

Assalamualaikum,

Alkisah hari Isnin baru2 ni bersamaan 13/5/13, mlm tu aku xtaw nk bwtpaaa, dok ngadap fesbuk tp dh jd sgt2 bosannnnn. pastu tetiba naik status dr puden, dy tulis ' Sapa lg ada kt alor setar? ' . dgn sukahatinyaa aku masuk la status tu. aq bwt ayt sedih skittt. aq tulis, 'Aku ada mcm xdak' . haha. puden rep dy kta 'awt'?  aq rep 'kwn2 pakat ilang abeh' . Mao aku xckp cmtuuu. semua aq ajak keluar smua bz. pdahai bukan qeja pon depa tu. cuti jgk. p mana tataw. ayooo. Pastu puden suoh aq p tgk dlm group KSAH BATCH 7-11 tuu. Aku pon msok laaa tgok2 si puden tu post bnda niiii


haha. ni namanyaa rezeki. terus aku p tekan like tnpa berfikir panjang. hehehe. So pukui 7.30 mlm keesokkannya , tetiba si daman tu kol aku, dy suoh aku tolong p amek naim st. aku pon jwb oke jalaa. . 8.05mlm aq ngan naim dh smpai kt nasi royale jln pgwai tu, aku ni mang jnis ontimeee, xdak nk jam melayu apa smua tu aeh. haha. pastu kebanyakan org smpai stgah jam kemudian >_<' . apalaaaa. Yg syoknya, yg like status tu dlm bpa belas org ja. tp yg mai 25 org. hahahahhaha. kesian puden nk blnja rmai2. nasi royale mahai kot. Dhla semua amek nasi ayam madu+daging/telor . tudiaaa aeh. puak ni buboh lauk mcm smua tu free jaaa. hahaha


p memana pon msti aq bwk camera punya. hahahha

lepas abeh mkn apa smua tu, tetiba alip dgn fudzl ckp nk men futsal. depa set truih pukui 11 kt dfutsal anak bukit. haha. Ajak tibet dy kata dy xdak transpot. kwn2 punya pasai aku tawr diri la nk p amek dy. Umah dy dkt Sekolah Menengah Sharifah Rodziah tu, umah aq kt Langgar, yg futsal dkt anak bukit. can u imagine how far it is? hahahahhaa..

Kami men futsal dlm 15 org kot. kiranya 3team laaa. random ja pileh geng awai2 tu. aku geng dgn Tibet,46,fudzil dgn abe. hahaha. team legend mlm tu, smua game menang. skali pon xkalah. hahaha. 

men futsal smpai pukui 12.30 pastu p minom st smpai kui 1 pg lebih . then baru chow. aku kena p antaq tibet dlu kt umah dy. lepas aq dh ntaq dy, aq otw balik ikot jalan pekan. Sunyi gila. Mana p abeh tataw mat2 rempit mlm tu? xkn cuti kot? haha.Sebiji keta pon xdak. mang aq rasa mcm pekan alor setar tu aku sorang ja ada. hahahahha. K lah. smpai di sini sja. nti aq post lg. insyaALLAH. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan